• Zásilkovna (ČR) 1 - 2 dny
  • Česká pošta (ČR) 1 - 2 dny
  • Balíkovna (ČR) 1 - 2 dny
  • Osobně Ostrava-Dubina Po-Ne 9:00-19:00 (pauza 12:30-13:00)
  • Osobně Havířov Po-Pá 8:00-19:00 (pauza 12:30-13:00), So od 8:00-14:00
  • Osobně Ostrava - Mar. Hory Po-Čt 9:00-17:00, Pá 9:00-16:30
Nakupte ještě za 5 000 Kč

POZOR!

Některé produkty se nemusí do limitu na DOPRAVU ZDARMA započítávat. O této skutečnosti budete informováni v košíku. Děkujeme za pochopení.

a máte vybranou dopravu zdarma.

Košík je prázdný

Důrazně upozorňujeme, týká se el. zařízení, jejíž obsluha je podmíněna uživatelskými účty např. MOBILNÍ TELEFONY (Google a Xiaomi účet), aby tyto účty byly DEAKTIVOVÁNY před zasláním k nám. Týká se obou níže uvedených bodů (1) Reklamace a 2) Odstoupení od kupní smlouvy)! Nebude-li deaktivováno, může dojít k neuznání/zamítnutí reklamace! Bude-li zařízení vykazovat vadu, která znemožňuje deaktivaci, může být zákazník následně vyzván, aby přístupové údaje dodatečně doložil v rámci deaktivace, případně deaktivoval tzv. "na dálku" , bude-li to možné, jinak nemusí být reklamace uznána či 100% realizována. V případě odstoupení od kupní smlouvy (bod č. 2) může být částka ponížena o výši vynaložených nákladů spojených s uvedením zařízení do továrního nastavení.

1) Reklamace:

 Co musí reklamace obsahovat:

  • Název reklamovaného zboží a podrobný popis závady.
  • Kompletní výrobek reklamace
  • Relevantní dokumenty prokazující zakoupení produktu u naší společnosti (např. záruční list nebo daňový doklad)
  • Zpáteční adresu (odpovídá zemi doručení při prodeji) kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email)

Jak postupovat:

  • K dispozici je reklamační formulář ke stažení - patička webu PROTOKOL (REKLAMACE/ODSTUP).PDF nebo vadu uvést v průvodním dopise, který bude obsahovat popis viz výše (Co musí reklamace obsahovat)
  • Odeslat reklamované zboží na níže uvedenou adresu

Doporučujeme zasílat balíkem doporučeně. Potvrzení od kurýrní služby si prosím uschovejte jako doklad, prokazující zaslání zboží k reklamaci. Vhodné je si také zboží pojistit. Reklamaci by měla podávat osoba, se kterou byla uzavřena kupní smlouva. V opačném případě nemusí být reklamace akceptována!

Adresa pro zaslání reklamace nebo na adrese naší prodejny/výdejny:

MABIL MOBIL s.r.o.
Tovární 589/3
709 00, Ostrava - Mariánské Hory
Česká republika
 
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat: reklamace@shopcom.cz
 
 
 

2) Odstoupení od kupní smlouvy v rámci 14 denní lhůty:

Co musí reklamace obsahovat:

  • Název zboží, popis závady, je-li zboží vadné, požadavek zákazníka (v případě vrácení kupní ceny i číslo účtu).
  • Kompletní výrobek včetně originál obalu a dárku
  • Relevantní dokumenty prokazující zakoupení produktu u naší společnosti (např. daňový doklad)
  • Kontakt na zákazníka (telefon, email)

Jak postupovat:

  • K dispozici je reklamační formulář ke stažení - patička webu PROTOKOL (REKLAMACE/ODSTUP).PDF nebo požadavek uvést v průvodním dopise, který bude obsahovat popis viz výše (Co musí odstup obsahovat)
  • Odeslat zboží na níže uvedenou adresu

Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Výjimku tvoří např. audio a video nosiče, CD, DVD, drogerie, on-line hry a jejich kódy, knihy a zboží u něhož zákazník porušil prohlídkou tohoto zboží tzv. „pečeť kvality“ a je tedy na první pohled zřejmé, že se zbožím v původním obalu již bylo manipulováno (zejména z důvodu hygieny). Zboží s takto porušeným obalem není již možné vzhledem k povaze zboží dále nabízet a tudíž ho vrátit (např. vibrátory, panny, spodní prádlo, sluchátka do uší, handsfree, pleťové krémy apod.).

Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží. Je možné vrátit i zboží použité, avšak prodávající má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží. Bude-li u zboží uvedený DÁREK a ten v rámci odstoupení od kupní smlouvy nebude vrácen, pak bude zákazník vyzván o dodatečné doposlání nebo bude odečtena prodejní cena dárku! Zákazník obdrží zpět své peníze nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

"Může mi prodávající vrátit jen část kupní ceny?

V podstatě ano. Prodávající je povinen vám v důsledku odstoupení vrátit veškeré peněžní prostředky, které od vás obdržel. Zároveň však může požadovat náhradu za opotřebení či poškození zboží, které mu zasíláte zpět.

Zákon stanoví 14denní lhůtu „na rozmyšlenou“, a dává vám tak možnost prohlédnout a vyzkoušet si zboží, které jste předtím viděli pouze na obrázku. Toto zkoušení by však mělo sloužit pouze k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si zboží zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě by šlo o používání zboží, při kterém by se jeho hodnota snižovala. I tak můžete od smlouvy odstoupit. Prodávající mívají v obchodních podmínkách možnost si z vracené částky odečíst poměrnou část kupní ceny odpovídající snížení hodnoty. Proto vám nemusí být vrácena celá kupní cena. Je-li v obchodních podmínkách však uvedena paušální částka, která je po spotřebiteli vyžadována s odůvodněním, že se jedná o náklady na uvedení zboží do původního stavu, vyčištění a podobně, k takovému požadavku se nebude přihlížet, tedy jako by nebyl.

Kde je to upraveno: § 1812 odst. 2, § 1832 odst. 1 a § 1833 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník"

Netýká se zákazníků - podnikatelů, kteří nakoupili na IČO a zákazníků, kteří neuzavřeli kupní smlouvu tzv. na dálku.

Adresa pro odstoupení od kupní smlouvy v rámci 14 denní lhůty nebo na adrese naší prodejny/výdejny:

MABIL MOBIL s.r.o.
Tovární 589/3
709 00, Ostrava - Mariánské Hory
Česká republika
 
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat: reklamace@shopcom.cz