Nakupte ještě za 5 000 Kč

POZOR!

Některé produkty se nemusí do limitu na DOPRAVU ZDARMA započítávat. O této skutečnosti budete informováni v košíku. Děkujeme za pochopení.

a máte vybranou dopravu zdarma.

Košík je prázdný

Důrazně upozorňujeme, týká se el. zařízení, jejíž obsluha je podmíněna uživatelskými účty např. MOBILNÍ TELEFONY (Google a Xiaomi účet), aby tyto účty byly DEAKTIVOVÁNY před zasláním k nám. Týká se obou níže uvedených bodů (1) Reklamace a 2) Odstoupení od kupní smlouvy)! Nebude-li deaktivováno, může dojít k neuznání/zamítnutí reklamace! Bude-li zařízení vykazovat vadu, která znemožňuje deaktivaci, může být zákazník následně vyzván, aby přístupové údaje dodatečně doložil v rámci deaktivace, případně deaktivoval tzv. "na dálku" , bude-li to možné, jinak nemusí být reklamace uznána či 100% realizována. V případě odstoupení od kupní smlouvy (bod č. 2) může být částka ponížena o výši vynaložených nákladů spojených s uvedením zařízení do továrního nastavení.

1) Reklamace:

 Co musí reklamace obsahovat:

  • Název reklamovaného zboží a podrobný popis závady.
  • Nejlépe kompletní výrobek reklamace. V případě nejasnostní nás raději kontaktujte.
  • Relevantní dokumenty prokazující zakoupení produktu u naší společnosti (např. záruční list nebo daňový doklad)
  • Zpáteční adresu (odpovídá zemi doručení při prodeji) kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email)

Jak postupovat:

  • K dispozici je reklamační formulář ke stažení ZDE: PROTOKOL (REKLAMACE/ODSTUP).PDF nebo vadu uvést v průvodním dopise, který bude obsahovat popis viz výše (Co musí reklamace obsahovat)
  • Odeslat reklamované zboží na níže uvedenou adresu nebo osobně v řádnou otevírací dobu

Možnost požádat prodejce o svoz reklamace (reklamační asistent) prostřednictvím výdejních míst zasilkovna.cz s ohledem na druh reklamovaního zboží, rozměr a váhu - individuální rozhodnutí. Kontaktujte nás na: reklamace@shopcom.cz.

Není-li svoz reklamace možný, doporučujeme zasílat balíkem doporučeně. Potvrzení od kurýrní služby si prosím uschovejte jako doklad, prokazující zaslání zboží k reklamaci. Vhodné je si také zboží pojistit. 

Nebude-li výše uvedený svoz využit i když mohl - nutně vynaložené náklady na reklamaci, pak nemusí být proplaceny individuální a nadstandardní náklady ze strany reklamujícího. Reklamaci NEZASÍLAT na dobírku!

Pozor, u reklamace výrobku zn. DYSON nás před zasláním PRVNĚ kontaktujte na reklamace@shopcom.cz, poněvadž postup/realizace je individuální a zákazník musí být v rámci podané reklamace součinný.

Adresa pro zaslání reklamace (netýká se nadrozměrných produktů):

MABIL MOBIL s.r.o.
ul. výškovická 3075/118b
700 30, Ostrava - Zábřeh
Česká republika
IČ: 27760456
DIČ: CZ27760456
 
 
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat: reklamace@shopcom.cz
 
 
 

2) Odstoupení od kupní smlouvy v rámci 14 denní lhůty:

Co by mělo vrácené zboží obsahovat:

  • Název zboží, popis závady, je-li zboží vadné, požadavek zákazníka (v případě vrácení kupní ceny i číslo účtu).
  • Nejlépe kompletní výrobek včetně originál obalu a dárku
  • Relevantní dokumenty prokazující zakoupení produktu u naší společnosti (např. daňový doklad)
  • Kontakt na zákazníka (telefon, email)

Jak postupovat:

  • K dispozici je reklamační formulář ke stažení ZDE: PROTOKOL (REKLAMACE/ODSTUP).PDF nebo požadavek uvést v průvodním dopise, který bude obsahovat popis viz výše (Co musí odstup obsahovat)
  • Odeslat zboží na níže uvedenou adresu nebo osobně v řádnou otevírací dobu

Informujeme, že bude-li u zboží uvedený DÁREK a ten v rámci odstoupení od kupní smlouvy nebude vrácen, pak bude zákazník vyzván o dodatečné doposlání nebo bude odečtena prodejní cena dárku. Zákazník obdrží zpět své peníze nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

Metodika ČOI:

"Může mi prodávající vrátit jen část kupní ceny?

V podstatě ano. Prodávající je povinen vám v důsledku odstoupení vrátit veškeré peněžní prostředky, které od vás obdržel. Zároveň však může požadovat náhradu za opotřebení či poškození zboží, které mu zasíláte zpět.

Zákon stanoví 14denní lhůtu „na rozmyšlenou“, a dává vám tak možnost prohlédnout a vyzkoušet si zboží, které jste předtím viděli pouze na obrázku. Toto zkoušení by však mělo sloužit pouze k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si zboží zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě by šlo o používání zboží, při kterém by se jeho hodnota snižovala. I tak můžete od smlouvy odstoupit. Prodávající mívají v obchodních podmínkách možnost si z vracené částky odečíst poměrnou část kupní ceny odpovídající snížení hodnoty. Proto vám nemusí být vrácena celá kupní cena. Je-li v obchodních podmínkách však uvedena paušální částka, která je po spotřebiteli vyžadována s odůvodněním, že se jedná o náklady na uvedení zboží do původního stavu, vyčištění a podobně, k takovému požadavku se nebude přihlížet, tedy jako by nebyl.

Kde je to upraveno: § 1812 odst. 2, § 1832 odst. 1 a § 1833 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník"

Netýká se zákazníků - podnikatelů, kteří nakoupili na IČO a zákazníků, kteří neuzavřeli kupní smlouvu tzv. na dálku.

Adresa pro zaslání odstoupení od kupní smlouvy v rámci 14 denní lhůty (netýká se nadrozměrných produktů):

MABIL MOBIL s.r.o.
ul. Výškovická 3075/118b
700 30, Ostrava - Zábřeh
Česká republika
IČ: 27760456
DIČ: CZ27760456
 
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat: reklamace@shopcom.cz
 
 

Přilohy